Puk

maandag 7 oktober 2013

JAS uit winter ottobre 2012



Een herfst jas voor Danicia, ze is erg gegroeid en de jas van vorig jaar is zolang gedragen dat de gaten erin vallen. De mama van Danicia is wezen shoppen maar kon niets naar haar zin vinden. Ik ben lekker creatief bezig geweest, was weer heerlijk om te doen. Al met al is het wel een project van een paar weken geworden maar het resultaat is leuk.
De stofjes komen bij mij uit de kast. De rose stof is gekocht voor een blazer voor mij, maar is het nooit geworden, de blauwe roosjes stof is van Stenzo en was bedoeld voor een truitje.
Het patroon komt uit de winter  Ottobre  2012 , model  houtje-touwtje jas. Ik heb er zelf een eigen invulling aangegeven. De pasvorm is erg mooi. Tussen de voering en buitenstof heb ik een dun laagje wattine gedaan, zodat hij net wat warmer is.

Geen opmerkingen: